Reklamace
Nabízíme zákazníkům opravdu kvalitní výrobky a zboží, i přesto se můžeme i my kdykoliv setkat s vadným kusem či reklamaci zboží. Rádi Vám v tomto vyjdeme vstříc a probereme s Vámi závadu.
Reklamace se vztahuje pouze na zboží a jeho vady, které nejsou způsobeny běžným opotřebením, mechanickým poškozením, které jste způsobili sami, případně na zboží, které nesprávně použijete.
Doba reklamace se do záruční doby, která je 24 měsíců od koupě, nepočítá. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, my se ale snažíme, abychom ji vyřešili co nejdříve k Vaši spokojenosti.
Vyšší Moc
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku vyšší moci. V takovém případě bude kupujícího informovat o úpravě objednávky v nejbližším možném termínu, nejpozději však při předání zboží, a to písemně či e-mailem.
Kontrola zboží při převzetí
Kupující, při osobním převzetí od prodávajícího, zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující, při převzetí od přepravce, řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu.
Kupující, v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména překontroluje obsah a počet kusů, co obsahovat má. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout. Vždy je možné nesrovnalosti nahlásit na e-mail obchod@lovensis.cz Dále v případě převzetí od přepravce doporučujeme přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však eshopu www.lovensis.cz možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.